Laatste dag TYB

13 mei 2018 - Hammanskraal, Zuid-Afrika

Eergisteren is Arthur aangekomen op TYB. Na een korte kennismaking met iedereen tijd voor een tukkie. 'S middags een papa en mama naar Hammanskraal gebracht en snel even de boidschappen gedaan voor mama Joye. Samen met de kinderen gegeten. Grappig om te zien dat Arthur snel met alle kinderen goede maatjes was. Die avond op tijd naar bed. Ik neem nu de vroege diensten. Arthur slaapt dan nig en daarna ontbijten we samen. Gisteren boodschappen gedaan voor moederdag. Voor alle mama's een leuk cadeau gekocht. Gistermiddag samen met één van de zoons van Christine een gamedrive gedaan. Na afloop lekker uit eten geweest met z'n 3-en.
Vanochtend met de kinderen gezongen voor mama Joye: Happy mothersday to you! Junior heeft het cadeae gegeven. Maar zijn eerste vraag was toen ik hem vertelde wat de bedoeling was, was of er ook cadeaus voor de andere mama's waren. Lief!
Nu hebben we de koffers vast een beetje ingepakt om te kijken of alles past en niet te zwaar is. Gaat net lukken😊.
Straks even met de 3 oudste kinderen een gamedrive doen in onze auto en vanavond uit eten met Christine en haar 4 zonen. Heb er zin in!
Zo vliegt de tijd voorbij....morgenochtend rond 08.00 uur vetrekken we naar Johannesburg en vliegen we naar Botswana. Aangezien we dan 9 dagen aaneengesliten in de bush zitten krijgen jullie de highlights daarvan achteraf te lezen. Zodra het kan horen jullie van ons.
Hapoy mothersday!

1. Jenny:
    13 mei 2018
    Fijn om te lezen dat de tijd met de kinderen en mama's leuk verlopen is. Heel veel plezier in Botswana. Ben erg benieuwd naar de verhalen en foto's. Doe voorzichtig! !
  2. Maria:
    13 mei 2018
    Zo zal je verblijf wel weer veel te snel voorbij zijn gegaan, denk ik, en weer afscheid nemen 😏..... Fijne reis verder!
  3. Renée:
    13 mei 2018
    En niet uitstappen bij de luipaarden he?!
    Save trip, veel plezier! Xx