Hoe zo lekker warm?

7 april 2017 - Kempton Park, Zuid-Afrika

Na een prima vlucht gisteravond in de stromende regen met hevig onweer geland. De drie meter die ik moest overbruggen van het shuttlebusje naar mijn hotelkamer waren voldoende om me goed nat te maken. En dan had ik nog een paraplu! Vanochtend ziet het er nog steeds bewolkt uit maar het is in ieder geval droog.Lekker ontbeten en een oplader voor mijn telefoon geleend. Die ligt nog in Nederland dus straks even een nieuwe halen. Kan ik gelijk mijn telefoonkaart kopen en is dat ook weer geregeld. Overigens was de temperatuur hoog gisteravond, maar dat ervaren ze hier niet zo dus de verwarming stond te loeien toen ik binnenkwam. Eerst de verwarming uit en dan de ventilator aan. Het is maar net wat je gewend bent. Over een uurtje wordt ik opgehaald en naar het treinstation gebracht en vandaar met de trein naar Hatfield waar Christine mij afhaald. En dan zal het allemaal echt gaan beginnen!

1. Johan:
    7 april 2017
    Hoi Ascha. Goed te horen dat je veilig bent aangekomen. De kop is eraf. Nu gaat het dan echt beginnen. Nogmaals heel veel succes en plezier. Geniet er van.
  2. Gert en Anneke:
    7 april 2017
    We sluiten ons bij Johan aan. Een natte aankomst is wat minder maar het wordt ook weer mooi weer. Hier regent het eindelijk ook en we zijn er zo ontzettend blij mee.
    Hopelijk ben je goed op jouw bestemming aangekomen, even omschakelen en er tegenaan!! Groetjes. Wij hebben onze Ghanese vrienden hier en die vinden het erg westers vergeleken met Ghana. Tot later.