Laatste dag TYB

14 mei 2018 - Hammanskraal, Zuid-Afrika

Vanochtend om 08.00 uur vertrokken van TYB. Alles wat we niet meer mee wilden en konden meenemen verdeeld onder de mama's. De kinderen geknuffeld en van iexereen afscheid genomen. Het was weer een fijne tijd op TYB!
Vilgens Christine zou het rustig zijn op de weg maar dat viel wat tegen. Ten eerste regende het en de spits was toch wat zwaarder rondom Pretoria. Gelukkig hadden we tijd genoeg om de auto in te leveren en alle andere handelingen te doen.
Het vliegtuig had wat vertraging maar we kwamen redelijk op tijd aan. In Kasane werden we opgehaald en naar Waterlily Lodge gereden. Daar ingecheckt en eugenlijk zouden we doorrijden naar Chobe Bush Lodge. Maar ja, een half uurtje later zaten wij al in een bootje voor een 3 uur durende tocht over de Chobe river. Heerlink genieten en mooie beesten gezien. Op het eund natuurlijjk een fantastische zonsondergang. Toen werden we naar de C. Bush Lodge gebracht. Daar even de olifanten bin de waterhole bekeken en vervolgens aangeschoven voor het diner. Heerlijk gegeten met ietsepiets teveel witte wijn. Dus nu uitbuiken op bed met de fan aan. Het is hier een stuk warmer dan in SA.
Morgenochtend om 7 uur ontbijten en daarna naar Kasane om de auto in ontvangst te nemen.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jenny:
    15 mei 2018
    Heb net even de lodges gegoogled; Wauw!!
    Geniet van de mooie plekken, de dieren, het eten, de witte wijn en van elkaar. Om pret te hè! (Ben alvast wat zuid Afrikaans aan t oefenen😂)
  2. Gert en Anneke:
    23 mei 2018
    Hallo Ascha en Arthur, We zijn weer op honk in sfb na een prachtige warme week in Kaapstad. Jullie zijn vast ontzettend aan het genieten daar in Botswana en hopelijk duren de dagen heel lang. groetjes.