Beestjes kijken

26 juni 2017 - Letaba, Zuid-Afrika

De afgelopen dagen zijn we een paar grenzen overgegaan. Eerst van ZA naar Swaziland en daarna weer terug naar ZA. In Hluhluwe hebben we genoten van de omgeving en van de gameparken daar in de buurt. Het Hluhluwe Imfolozi en de wetlands waren prachtig! Ook nog even naar de oceaan geweest en aan het strand gelegen. Arthur moest natuurlijk wel even een duik nemen en hij vond het maar zout:-). Daarna naar Swaziland gereden en een overnachting in het Hlane Royal Gama Park  gedaan. 'S Avonds een sunset gamedrive gedaan en dat was erg leuk maar ook erg koud! Mooie leeuwen gezien en veel andere dieren. 'S Nachts hoorden we de leeuwen brullen. Daar slapen we prima op! Daarna een overnachting in Marlothpark. Zeer luxe tent en een prachtige omgeving. Erg van genoten natuurlijk! Heb daar voor het eerst eens goed een bushbaby kunnen zien want die sprongen van boom tot boom in onze tuin. Gewoon jammer dat we daar maar 1 nachtje waren. Toen naar Manyeleti Game Reserve. Hier waren we de enige gasten en eerlijk gezegd was dat niet zo leuk... Normaal gesproken vermaken we ons wel maar dit was een beetje saai en het was ook nog eens erg koud. We hebben nog een gamedrive gemaakt en weer leeuwen gezien. Ook nog een leuke ontmoeting met vier olifanten die het niet eens waren met onze aanwezigheid. Niets spannends hoor, maar ze wilden ons wel weg hebben. zHet personeel was prima en de dekens gelukkig ook want we zijn maar vroeg onderde wol gegaan. Volgende ochtend om 7 uur buiten ontbijten en gelukkig werd het toen snel warm. Omdat er niets te beleven was zijn we maar in de auto gestapt het het Krugerpark in gereden. De komende dagen blijven we in het park. Het is niet zo druk nu en we staan dus niet met twintig man in een rij naar een olifant te kijken( grapje). Erg mooie dag gehad en we zitten nu in Letaba voor 2 nachten. we overnachten in een safaritent en zitten nu na te genieten van de braai en de koffie met een Amarulla. Erg lekker hoor!

Volgens Arthur is het nu al erg laat (20.30) voor ons doen ....

De afgelopen week is heel snel voorbij gegaan en we hebben zoveel gedaan en gezien. Morgen maar eens proberen of we een rustig dagje kunnen inplannen.