Beetje wennen...

14 april 2017 - Hammanskraal, Zuid-Afrika

Op vrijdag 7 april ben ik met het shuttlebusje naar Rhodesfield gebracht en daat de trein genomen naar Hatfield, Pretoria. Daar ben ik opgepikt door Christine. En nu, alweer een week later zit ik met mn dikke vingers op het scherm van mn telefoon een verslagje te tikken. Het internet werkte totdat ik kwam. Vandaar dus nu deze noodsoring voir al mn fans. Vodafone geeft je wat mogelijheden en daar maak ik dan maar gebruik van. En ja, ik weet dat ik een ZA kaart kan kopen maar hé, dat was niet nodig. Ben al een beetje gewend aan de shifts, de kinderen, de andere vrijwilligers en de mama's. En ja, er loopt ook een papa rond. Vorige week is er een vrijwilliger vertrokken en na mij er nog 1 bij gekomen. Volgende week vertrekt er weer 1 zodat we de rest van de maanden met zn 2-en zijn.
'S ochtends sta ik vroeg op en ontbijt het liefst buiten. Genieten van de natuur de stilte en de dieren die, buiten het hek, langslopen. Impala', zebra's. Giraffen, kudu's etc. Ik vind het geweldig! Ik hoop dat ik de volgende keer mijn verhaal kan doen op de laptop want dit is een beetje behelpen. Nog even geduld dus voor uitgebreide versie. Wens jullie fijne Paasdagen! Liefs Ascha.

1. Johan:
    14 april 2017
    Fijn weer even van je te horen. Niet dat ik mij erg zorgen ging maken..... maar toch.... het duurde even om de eerste indrukken van je te vernemen. Maar gelukkig gaat het je goed en heb je het naar je zin. Ontbijten in de open lucht zou ik ook wel willen... maar daar is het hier nog te koud voor. Geniet maar lekker Ascha en geef de kindjes de liefde die ze nodig hebben. Ik zie uit naar meer nieuws tzt. Groetjes.
  2. Jenny:
    15 april 2017
    Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen op de plek van bestemming. Ik heb van de week over je gedroomd: je had het niet naar je zin en was onderweg naar St. Petersburg..... Geen idee hoe ik dat verzin hahahahaha.
    Bijzondere plek om te ontbijten en inderdaad, zoals Johan al schreef, veel te koud hier!!
    Geniet ervan, fijne paashaasdagen en tot de volgende blog.
  3. Gert en Anneke:
    15 april 2017
    Hi Ascha,
    Hele fijne Paasdagen gewenst. Wij zijn net terug van een tripje met de vrienden maar hemeltje wat is het koud hier in het zuiden. Regen zijn we heel blij mee maar de kou is veel te vroeg gekomen. En de NL Ghaneesjes hebben het helemaal koud!! Succes met jouw werk en heerlijk genieten tussendoor. Groetjes.
  4. Maria:
    16 april 2017
    Wat een andere wereld, en wat een bijzondere dingen maak je daar mee! Fijn om te lezen wat je zo meemaakt, zijn wel heel veel indrukken. Heel veel succes!