Nog 5 weken voor vertrek!

28 februari 2017 - Baarn, Nederland

Voorbereiden.

Ken je dat ook? Lijkt je nog zoveel tijd te hebben om zaken te regelen voordat je met vakantie gaat en dan ineens gaat de tijd heel snel voorbij. Maar goed, 5 weken is nog best riant en eigenlijk heb ik alles al goed geregeld, d.w.z. ticket en paspoort liggen klaar. Ik heb alleen het gevoel dat ik nog zoveel wil/moet regelen. Bijvoorbeeld dit blog opzetten en de mensen  uitnodigen om mee te lezen. Ach, de komende weken zal ik vast nog veel mensen toevoegen aan de uitnodigingslijst. Het schrijven van een blog vind ik gewoon heel erg leuk dus begrijp me goed, ik doe het niet alleen voor jullie;-)

Binnen de familie hebben we nog voldoende verjaardagen voordat ik vertrek dus ik heb alle gelegenheid om van iedereen 'afscheid' te nemen. Of zoals mijn oudste zus zo treffend zei: "Hoelang gaat ze weg dan? Drie maanden? O hahahaha nou ja, ik zie haar wel vaker 3 maanden niet!" En daar had ze helemaal gelijk! Maar ondertussen wel lekker gelunched met broer, zussen en mijn moeder omdat ik zolang wegga. Dat dan weer wel!

Tot de volgende keer!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Johan:
    1 maart 2017
    Die 5 weken zijn zo voorbij hoor. Dus pak de nu resterende tijd om met een goed gevoel weg te gaan.
    Lel wel..... Ook die drie maanden zijn zo voorbij. Echter de indrukken die je dan waarschijnlijk opgedaan hebt zal enorm zijn. Het nagenieten zal hopelijk veel langer duren.......
    Nog heel veel plezier met de voorpret, maar we zien elkaar binnenkort.
    Groetjes.
  2. Ascha:
    1 maart 2017
    Hii Johan, je hebt helemaal gelijk! Over een paar maanden zit ik weer thuis, maar wel met een berg nieuwe herinneringen!
  3. Gert en Anneke:
    2 maart 2017
    Zet 'm op, nog even want dan kan je aan de slag in ons mooie land.!
    Time flies en wij kijken naar je uit als je "even" weg kan naar het zuiden!
    Veel succes.
  4. Ascha:
    2 maart 2017
    Ik zie er naar uit. Zo leuk om jullie weer te ontmoeten! Lieve groet.