Een maand voorbij!

5 mei 2017 - Hammanskraal, Zuid-Afrika

Ben hier alweer een maand vandaag! Een dag vliegt voorbij! Gisteren mijn wekelijkse vrije dag samen met Shanti, de andere vrijwilliger, genoten. In de ochtend boodschapoen doen en 's middags naar Tamboti om lekker te ontspannen. 2 pizza'S meegenomen en hier opgegeten met een glas rosé erbij. Het waren kleine pizza's maar met zoveel kaas dat we allebei de helft voor de lunch van vandaag hebben gebruikt. Vanmiddag weer weg geweest, nu voor een gamedrive! 3 uur rondgereden en o.a. twee neushoorns gezien. Verder nog een kill gehoord waarbij een warthog het leven liet, maar helaas konden we niets zien. Horen maakt ook veel indruk! Daarna uit eten geweest. We hebben dus twee hele ontspannen dagen gehad.
Het werken is best intensief maar doordat je op een dag 2 ruime pauzes hebt is het goed vol te houden. Vraag me alleen niet hoeveel poepluiers ik heb verschoond... Achteraf bekeken had ik geld kunnen inzamelen door sponsors te zoeken die een bedrag zouden doneren per luier! Een aantal kinderen is nu verkouden en er wordt flink geniest en dan roept iedereen ' bless you' ! Het is een zegenrijke tijd. Het is al laat: 22.20 uur en ik ga snel slapen! Tot de volgende keer!

1. Maria:
    5 mei 2017
    Bijzondere beleving van je vrije dag! Maar welverdiend, denk ik zo ;-).
  2. Jenny:
    6 mei 2017
    Tjee wat gaat de tijd toch snel, alweer een maand. Blijf genieten van deze bijzondere ervaring!
  3. Johan:
    6 mei 2017
    Genieten is ook een van de hoofdzaken die je jezelf gunnen moet. Zeker van de (ik denk) schaarse vrije tijd die je wordt geboden moet je genieten. Maar zo te merken doe je dat ook. Gelijk heb je. Voordat je het weet is deze missie weer voorbij. En dan terugkijkend op deze tijd moet bijzonder zijn.
  4. Pauline:
    11 mei 2017
    Hi Ascha,

Wat gaat de tijd snel zeg....als ik jouw verslag zo lees denk ik dat jij in de toekomst bij het woord 'Afrika' alleen nog maar aan poepluiers denkt... ;) ;)

Geniet se nog!!
    grtz