Shoppen

27 oktober 2016 - Maun Rest Camp, Botswana

Vandaag een korte rit over asfalt naar Maun Rest Camp. We rijden rond 10.15 uur weg. De rit naar Maun is saai maar het schiet wel lekker op. We doen de boodschappen en houden rekening met het feit dat onze koelkast al een paar dagen niet meer werkt. De temperatuur daalde langzaam maar zeker en er begonnen spullen te bederven. We bellen in Maun met het verhuurbedrijf, maar rekenen er niet echt op dat ze er iets aan kunnen doen. We kunnen nu in ieder geval wel zakken ijs kopen en dat is wel een opluchting. Toch wat koele drankjes. Die hebben we de afgelopen dagen met name in Njuca Hill wel gemist. Er is hier ook een zwembadje. Dat hebben ze gevuld met rivierwater en houden ze 'schoon' met chloortabletten. Ach het was even lekker om een beetje af te koelen. Daarna goed afspoelen onder de douche en insmeren met vet want het droogt wel een beetje uit.

Morgen worden we opgehaald voor de Okavango -excursie. We hebben er zin in en pakken onze spullen die we daarvoor nodig hebben.